streda 11. mája 2016

Week(s) random

Ahojte, po ani neviem akom dlhom čase sa Vám ozývam s novým článkom. Pýtate sa, prečo asi nebol tak dlho článok, odpoveď je jasná a to ŠKOLA. Posledné týždne som najviac času strávila robením vecí do školy a učením sa. Dnes sme mali klasifikačnú, takže už mám trošku viac času a zároveň znovu málo času, keďže o necelé 2 týždne mám ústne maturity z ktorých som naozaj vystrašená. Ale keď už mám písomné a praktické za sebou, tak už hádam dám aj tieto ! :) 
Dnes začnem len tak zľahka  fotkami za poslednú dobu. :) 


 Pizza / mňam / konečne sme grilovali

Boli sme v Poľsku :)

Bicyklovali sme / Kofola

3x ja :D 

Na prechádzke / :D :D / Bicyklovali sme sa :)

♥ Manchester is red :) / Strongbow

Učenie na praktické maturity / V deň praktických maturít / len tak :) 

kávička / Mrazený sneh / skvelé kefky - recenzia čoskoro / Lidl kozmetika :)

Sisa :)







7 komentárov:

  1. Pěkné fotky :) taky už jsme letos grilovali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie čierne šaty ti neskutočne seknú a nádherne ti tvarujú postavu :) Si v nich naozaj nádherné.

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My sme ešte negrilovali! A skvelé maturitné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš veľmi pekne šaty hodia sa ti, a v poslednej dobe sa aj u nás grilovačka rozbehla mňam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V čiernych šatách si nádherná, veľmi ti seknu :) teším sa na článok o kefkach ;)

    OdpovedaťOdstrániť