streda 6. apríla 2016

Week random / 0.3

Ahojte. :)
Moje jedno týždňové randomy, nie sú už ani tak jedno týždňové. Sú dni, keď sa nič nedeje a sú aj také dni, keď nemám chuť niečo fotiť, takže fotiek je niekedy naozaj málo cez jeden týždeň a pridať nejaké 2 fotky naozaj nechcem. Takže tieto randomy budú niekedy po týždni a niekedy po dvoch. :) tak poďme na to. :)


Minions / kinderko / hračka z kinderka

na kávičke

znova na kávičke / boli sme na bowling

V škole / výhra v GA, ktorú ste tu už mohli vidieť

Len tak / Objednávka z parfums, zajtra sa môžete tešiť na unboxing :) 


Sisa :) 

2 komentáre:

  1. ten Tic Tac som mala aj ja a presne aj Boba ☺ len som to samozrejme otvorila ako debil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To kinderko som mala aj ja :-D Milujem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť