pondelok 7. decembra 2015

Lirene - Micelárna voda / recenzia

Ahojte, v prvom rade sa chcem ospravedlniť, že som pár dni vôbec nič nepridala, ale po pravde nebol čas a chuť. No dnes som opäť tú s novým článkom. 
Dnes to bude recenzia na micelárnu vodu od Lirene
Nebudem zdržiavať, poďme na to. :)

 Túto vodu testujem už vyše mesiaca, takže si myslím, že ju mám odskúšanú naozaj dobre. :)
Začnem obalom, ktorý je naozaj jednoduchý a milý. Táto fľaštička má 125 ml, čo je celkom málo, ale samozrejme na druhej strane si myslím, že je to dosť praktické napríklad na cestovanie. :)

Táto maska je v 3v1 a to :

    =>  Jemne čistý
                => odstraňuje make-up
=> upokojuje

Micelárna voda sa používa naozaj veľmi ľahko. Vodu nanesiete na vatový tampón a ňou pleť vyčistíte od všetkých nečistôt a zbavíte pleť make-upu. 
Nanášanie je také ako vo väčšine micelárnych vôd (vid. fotka dole).

Môj dojem z tejto vody je naozaj veľmi dobrý. Pleť skutočne čistí a zbavuje ju nečistôt. 
Make-up naozaj veľmi pekne odlíči z čoho som nadšená, pretože pri väčšine takýchto vôd som bola sklamaná, pretože buď voda nevyčistila všetok make-up, teda väčšinou špirálu alebo ma z nej štípali oči. No táto voda odlíči všetko make-up a oči neštípu, čo je pre mňa najväčšie plus.



                                                                                          Túto micelárnu vodu nájdete na lirene.sk


Sisa :)

5 komentárov:

  1. O téhle značce jsem zatím neslyšela, tak děkuju za tip :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja používam micelárku od Loreal a je tiež super, mňa tiež zvyknú štípať oči, ale s tou micelárkou vôbec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Používam ju a som s ňou mega spokojná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tejto značke som doteraz nepočula, hneď som sa pozrela na stránku :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj s Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Túto značku a ani vodu nepoznám. V každom prípade sa mi páči. A celkom sa mi aj pozdáva

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť