utorok 15. decembra 2015

Čiapka / liliana.sk

Ahojte, znova po ďalších dňoch kedy som nič nepridala som tu a s novým článkom. :)
Dnešný článok sa bude tak trochu venovať zime. :)
 Tak poďme na to. :) 

 Niekedy dávno, možno ešte pred 2 rokmi som neznášala nosenie čiapok, aj vďaka mojim vlasom, keďže sú jemné a zakaždým ako som si dala dole čiapku vlasy zelektrizovali, vlastne toto mi ostalo, ale nie až tak veľmi. Tento rok som si obľúbila veľa vecí, ktoré som predtým nemusela a jedna z tých vecí sú čiapky. :) 

Jednej čiapke sa v dnešnom článku budeme venovať a to čiapke, ktorá je zo stránky liliana.sk
Poznáte túto stránku ? :) Ak nie, tak by ste sa na ňu určite mali zájsť a pozrieť, nájdete tam spodné prádlo, plavky, korzety, župany, sťahovacie pásy, pančuchy, čiapky a aj iné veci. 

No ale poďme na tú čiapku, pôvodne som fotky chcela nafotiť v outfite, bohužiaľ mi to nevyšlo, keď bolo počasie, tak nebol čas a keď bol čas tak vonku bolo hnusne. Zimu mám veľmi rada, ale nemám rada to, že je skoro stále tma ! 

Táto čiapka má názov Kamea Sabina. Moja je ružovej farby, ale na stránke nájdete aj iné farby, takže sa nemusíte báť, že sa Vám nebude hodiť farba. :) 

Čiapka je veľmi príjemná je 50% vlna a 50% akryl.

Táto čiapka je vhodná aj na tuhšiu zimu, keďže jej tvarom kryje aj uši, na ktoré mi je nonstop zima, ale teraz už nie. :)

Čiapka je príjemná na dotyk a nehryzie  pokožku. Dokonca ani vlasy mi po nej neelektrizujú tak ako zvyknú po iných čiapkach. 

Čiapka stojí 17,47 €. :)



Sisa :) 

2 komentáre: