utorok 12. mája 2015

Green Tea - Maska.

Ahojte, znova po dlhšom čase sa Vám ozývam. Včera mi začala prax, tak som spokojná, pretože sa nemusím nič učiť a mám viacej času. :-) 

Dnes som tu z recenziou na prírodnú masku na telo a tvár. Tak poďme na to. :-) 


Takže táto maska - zelený čaj je značky Hristina, táto značka tu už bola aj minule, takže Vám ju nemusím už predstavovať, ale keby si niekto nepamätal, tak len podotknem, že táto značka je čisto prírodná

Maska je vyrobená z Kaolinu.
Kaolin je čistý íl, ktorý dokáže zachytiť nečistoty a toxíny v koži.

Táto maska by mala:
- Absorbovať a regulovať nadmernú tvorbu mazu.
- Odstraňuje toxíny a nečistoty.
- Oživuje pokožku.
- mineralizuje.
- Upokojuje a osviežuje pokožku.

Zloženie masky: 
Voda
Kaolín
Olej z hroznových semienok
Mandľový olej
zelený čaj - olej

Ja som túto masku používala iba na tvár. Maska ma príjemne prekvapila jej vôňou, vonia naozaj úžasne.
Maska mi tvár poriadne sťahovala pri jej nanesení, čo je asi dobré. Po zotretí tejto masky som mala pleť naozaj jemnú. Používala som ju väčšinou po odmaľovaní, kedy moja pleť bola podráždená. A táto maska moju pleť naozaj upokojila. Mala som pocit osvieženia a pleť bola aj na pohľad aj na dotyk veľmi príjemná. A odkedy túto masku používam, tak moja pleť je o dosť čistejšia.

Takže za mňa táto maska jednoznačne ÁNO! :-)



Masku nájdete TU!

Sisa :) 

5 komentárov:

  1. Tahle maska mě zaujala :-)

    Zvu tě na Giveaway.
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta vypadá parádně, hlavně to složení se mi zamlouvá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ta vypadá parádně, hlavně to složení se mi zamlouvá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá moc zajímavě :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. great blog girl! <3
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/nails-polish.html

    OdpovedaťOdstrániť