pondelok 6. apríla 2015

Wünschen...

Ahojte,prajem Vám krásnu Veľkú noc :* dnes je pre mňa taký oddychový deň a tak by som Vám rada ukázala moje priania alebo niečo čo si plánujem splniť :)
1.chudnúť,cvičiť som už začala,leto je čo nevidieť tu a treba byť pekná do plaviek :)
2.už pekných pár rokov sa chystám pozrieť do Paríža ,kedže som stále pracovala nemala som kedy,tento rok mám volnejšie ,tak sa tam určite pozriem.
3.no schválne či zistíte čo je na obrázku?...a čo k tomu povedať ,kto by tam nechcel predsa ísť! :)
4.plánujem si nájsť prácu v Rakúsku,spomínané dve miesta vyššie, to sú pre mňa turistické miesta ale Rakúsko je niečo o čom premýšlam už dlhšie a práve tam by som chcela aj bývať.
5.Dlhé  roky som sa učila nemecký jazyk lenže dva roky som ho vobec nepoužívala,preto chodím k na hodiny ,ktoré mi pomáhajú rozprávať plynulo po nemecky a učím sa všetko v čom mám ešte nejaké nedostatky. :)
               To sú moje priania,po čom najviac túžite Vy? 
Dee:*

  

1 komentár:

  1. Super wishlist ;) Je dobré si to takhle napsat a zvizualizovat, lépe se pak za cíli jde ;)
    Držím palce, aby vše vyšlo!
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť