nedeľa 19. apríla 2015

Kozie mlieko.

Ahojte. Na začiatok sa chcem ospravedlniť, že tu dlhšie nič nebolo, ale ja mám pocit, že vôbec nič nestíham. No vážne! Ale dúfam,že po utorku to bude iné. Tak snáď to bude zase ako predtým a články a budú pravidelne. Ale každopádne v utorok držte palce, ideme na tanečnú súťaž. Taká som z toho nervózna, ale zároveň sa teším. Ale poďme na dnešní článok.

Takže dnes Vám napíšem o skvelom  kozom mlieku na ruky a to od značky Ziaja.

 Určite každá z Vás pozná značku Ziaja a tie ktoré máte s ňou skúsenosti viete, že je to kvalitná kozmetika. No dnes sa budem venovať iba tomuto krému na ruky. 


Oficiálny popis : 
Aktívny prípravok s bohatým, moderným zložením. Regeneruje suchú a málo pružnú pokožku. Intenzívne hydratuje, vyhladzuje a dodáva pružnosť pokožke rúk. Odstraňuje pocit drsnosti. Posilňuje nechty a zmenšuje sklon k štiepeniu a lámaniu.

Hlavné zložky krému : 
- komplex zložiek z kozieho mlieka
- provitamín B5
- vitamín A
- vitamín B

Moje skúsenosti a môj názor :
Začnem tým, že keď som počula o kozom mlieku, tak som sa tak trochu bála tej vône, ale myslím, že po otvorení tohoto krému ma moje obavy hneď prešli. Vôňa je krásna, neviem ju k ničomu prirovnať aj keď mi niečo pripomína. Krém hlavne používam v škole, veď poznáte to, idete ku tabuli a píšete tou hnusnou kriedou a Vaše ruky sú potom úplne drsné a suché, no neznášam to. Tento krém, ale je presne vhodný na tento typ rúk. Naozaj sú po ňom ruky veľmi jemné a hydratované! 
Krému stačí naozaj iba malý kúsok, no nič sa nestane keď ho dáte veľa (aj to sa stane), pretože sa veľmi rýchlo vpije z čoho som bola naozaj prekvapená. 
A čo sa týka toho, že posilňuje nechty je to naozaj pravda. Moje nechty sa ešte stále nespamätali po tých gélových nechtoch, ale tento krém mi tak trochu pomáha, tak snáď čoskoro budú v úplnom v poriadku.
Takže za mňa tento krém jednoznačne áno.

Krém obsahuje 80 ml.
Cena je do 4€.
Nájdete ho TU! :) 



Sisa :) 

1 komentár:

  1. Zaujal ma hlavne kvôli tomu posilňovaniu nechtov - neviem prečo, ale tie moje sa v poslednej dobe neskutočne lámu a štiepia :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na aprílovú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť