štvrtok 12. marca 2015

RECENZIA : Milva - Hair Repair .

Ahojte. Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na šampón, ktorý používam už dlhšiu dobu . A šampón od Milvy - Hair Repair . Tak poďme na to. :) 

 Začnem vôňou šampónu, ktorá je naozaj jemná a na vlasoch ju naozaj fajne cítiť, dokonca aj druhý deň, čo je naozaj úžasné. Hlavne, keď to vonia dobre. 

Šampón je určený na zničené vlasy, čo moje naozaj sú. Veď to poznáte fénujete, kulmujete či žehlíte, tým všetkým naše vlasy trpia. A vtedy prídu na rad všetky šampóny, balzámy, vodičky a všetko možné, len aby sme naše vlasy zachránili a dodali im znova silu. A tento šampón to naozaj dokáže !  Z čoho som bola naozaj prekvapená. Moje vlasy sa naozaj zlepšujú z čoho som nadšená. 

Ďalšia vec, ktorú som si všimla už po prvom použití, že moje vlasy aj na druhý deň vyzerali ako umyté, neboli mastné. Čo bol doteraz môj problém. Ráno som si vlasy umyla a na druhé ráno už boli mastné. Viete si to predstaviť aké to boli nervy. Ale tento šampón mi pomohol a moje vlasy konečne vydržia aspoň 2 dni ! :)

Ďalej mi šampón dodal mojim vlasom objem , nie veľký  ale dodal. 

Šampón obsahuje :
- Aloe Vera
- Pšenicu 
- Chinín

Všetky tieto tri zložky napomáhajú spevneniu štruktúry tenkých a slabých vlasov. 

Jediné, čo by som asi tomuto šampónu vytkla je jeho veľkosť. Obsahuje len 200 ml, čo je naozaj málo, ale v podstate ak niekam idete je lepšie mať menšiu fľaštičku, ktorá vydrží. Takže vlastne ani neviem či je to mínus. :)

Cena je 6 € .

Šampón nájdete TU ! 



A čo Vy používate nejaké produkty od Milvy ? :) 

Sisa. :-)

5 komentárov:

  1. Ja používam od Milvy rôzne šampóny, vodu a aj pleťové vody a som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. používam chinínový šampón, vodu Forte, rúžovú vodu, vazelinu a teraz prišli masky! Takže sa teším na ďalšie kúry pre krásne a zdravé vlasy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak já jsem tuhle značku dosud neznala, ale celkem se mi líbí :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto značku poznám a som s ňou nadmieru spokojná. Ja osobne ale používam chinínové vecičky :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť