streda 4. marca 2015

O čajoch .

Ahojte . Poznáte stránku Pekny-domov.eu 

Na tejto stránke nájdete mnoho skvelých vecí napríklad. : bytové doplnky, luxusné obliečky, luxusné vankúše, jedálenské súpravy, vázy či mydlá

Mala som možnosť vybrať si niečo z tejto stránke a hneď ako som narazila na box plný čajov, tak som vedela presne čo chcem. 

Pretože pozeráte Mentalistu ? V jednej časti bolo povedané niečo s čím úplne súhlasím a to " Prečo čaj  ? Lebo čaj je niečo ako objatie v hrnčeku. " 

Keď som zazrela túto krabicu / box a s ňou aj príchute čajov , ktoré sú v tomto boxe, tak som bola nadšená a tešila som sa , kedy ich ochutnám . 
Box obsahuje 9 rôznych čajov po 10 kusov.
A to : 
- Sedmi kvietok
- Zázvor - citrón - med
- Rakytníkový
- Arónia - šípky - čierna ríbezľa
- Šípkový čaj s medom 
- Indiánske leto
- Zelený čaj (Gunpowder)
- Rooibos Malina
- Čierny čaj (memory of tea)

Každý z týchto čajov má svoje osobité chute . Môžem povedať, že tieto čaje sú naozaj fajné.
Ale najviac mi chutil zelený čaj , ktorý je nie len zdravý , ale aj chutný .

A ďalšie čo sa mi páči je ten box, ktorý využijem skladovanie rúžov . Takže mám dvojnásobnú radosť. 

Myslím, že toto balenie je vhodné aj ako darček pre niekoho kto má rad čaje. :)

Box nájdete TU ! za 12,76 €, čo podľa mňa nie je veľa, keďže je to vlastne 90 kus čajov , ktoré sú neskutočne fajné.   



Sisa :-*

4 komentáre:

  1. skvelá recenzia! :) čaje milujem a táto škatuľa by potešila ja mamku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takéto čajové kolekcie sú super lebo môžeš ochutnať viac druhov :P vybrala si si dobre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je tam aj rooibos, moj oblubeny! :3
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť