sobota 28. marca 2015

Mary Kay

Ahojte, pred dvoma dňami som mala stretnutie ohľadom ukážky výrobkov značky Mary Kay.Osobne tieto prezentácie nemám moc rada ale nanútila mi to sestra a jednoducho som musela ísť :) za čo jej teraz musím poďakovať ,pretože som unesená tými výrobkami hneď na mieste som si zakúpila sadu Botanical ,ktorá sa skladá z masky, krému,masky na rozšírené Póry a tonikum :) ja sa velmi nerada rozpisujem o každom jednom prípravku si prečítate na internete prípadne na ich stránkach.Dlho som hľadala niečo na tvár už som bola neštastná lebo mám Póry  ,každý deň sa maľujem a kedže stále pracujem nemám čas ísť ani na prípadne vyčistenie pleti...konečne som ale našla značku ,ktorá mi vyhovuje či už cenovo alebo kvalitou ,ktorú som si mohla na mieste vyskúšať.Celkovo produkty tejto značky možem označiť ako "jemné"..všetke kremý ,masky,make-up boli po nanesení na pleť tak neskutočné ,že určite každému odporúčam to skúsiť .
Máte aj vy skúsenosti so značkou Mary-kay? :)




Veľmi sa ospravedlňujem za moje nečinnosť na blogu ,ale určite to veľmi dobre poznáte keď je človek zaneprázdnený tak ,že nič nestíha.Momentálne chodím do práce a cez moje voľné dni som sa dala na štúdium Nemeckého jazyka ,čo sa veľmi teším :) Ale určite si dávam aj sľub,že sa blogu budem venovať viac ,pokial mi to čas umožní.                                                                                     Dee :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára