sobota 21. marca 2015

Keratin Exclusive

Ahojte. Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na produkt, ktorý používam už dlhší čas. Je to Keratín Exclusive . A čo je tento keratín a či mi pomohol sa dozviete vnútri článku. :-) 

 Takže zrejme začnem tým čo je to keratín a na čo sa používa (oficiálny popis)  : 

- je to vlasová regenerácia na báze brazílskeho keratínu. Pravidelným používaním tohto jedinečného prípravku sa Vašim vlasom vráti zdravie, hebkosť, lesk a sila. Ak chcete mať rovné vlasy s rozštiepenými končekmi, tak po aplikácii doporučujeme keratín zažehliť klasickou žehličkou na vlasy.

Môj názor na tento produkt, čo som zistila a v čom mi pomohol a čo sa mi na ňom páči  :

Začnem tým balením, ktoré je veľmi jednoduché a celkom sympatické. Samozrejme väčšina pozeráme na to ako vyzerá obal. Na tomto obale sa mi páči, ale pumpička, ktorá umožňuje ľahšie nanášanie keratínu na vlasy. 

Po prvom použití tohoto keratínu som zistila, že moje vlasy sa omnoho ľahšie rozčesávali ako inokedy, ale na to slúži látka, ktorú obsahuje a to panthenol

No moje vlasy vyzerali mastnejšie, ale zase po viacero použitiach to už tak nebolo. Takže to trvalo kým si moje vlasy zvykli. Takže po dlhodobom použití vlasy nemastí.

Vlasy spevňuje, čo znamená, že menej vypadávajú. Čo môžem naozaj s rukou na srdci povedať, že je to pravda. Moje vlasy strašne vypadávajú a naozaj som na to použila všetko, čo sa dalo. Keratín mi, ale naozaj pomohol a vlasy vypadávajú menej, nemôžem povedať, že nevypadávajú vôbec, pretože to by som klamala. 

Ďalšia vec na ktorú by mal keratín slúžiť je, že vyrovnáva vlasy. No to nemôžem povedať či je to pravda, pretože moje vlasy sú od prírody rovné. Takže to by mohli skúsiť dievčatá, ktoré si žehlia vlasy, pretože chcú rovné vlasy. 

Keratín mi nevonia nijak špecificky, takže na vlasoch vôbec nevadí. 

Fľaštička obsahuje 200 ml.  A stojí okolo 13€ . A nájdete ho TU!



A čo Vy používate keratín ? alebo rozmýšľate o ňom ? :) 
Sisa :) 


1 komentár: