streda 25. februára 2015

Wellness+relax+výlet

Ahojte tento týždeň som si našla jeden den čas na seba a išla som sa spolu s babami trošku odreagovať od stresu a práce :) Vyzeralo ,že všetko bude super no pred Rajeckými T. sa kamarátke pokazilo auto,ktoré sme následne museli nechať v autoservise.Keď sme tam ale už boli tak sme sa nakoniec išli okúpať,to bola asi tá príjemnejšia časť dňa...lenže potom nám zavolal Pán z autoservisu a povedal,že auto bude až ráno...čo by nevadilo,keby že nejdem na druhý deň do práce tak tam prespíme...takže po relaxovaní sme sa pekne vybrali hladať nejakú zástavku alebo vlakovú stanicu nakoniec sme ju našli tak sme nasadli do vlaku smer ZA ! :D Keď sme boli v Žiline všetko už vyzeralo fajn no ešte sme museli prekonať jednu prekážku a to ešte nasadnúť do autobusu,lebo nebývame priamo v ZA...keď sme konečne sedeli v buse baby sa normálne začali rozprávať nič viac ...a jedna "milá" pani im začala nadávať nech zatvoria h*bu lebo sa postaví a pri**be im...no ja som mala dosť a tak som bola celkom šťastná ,keď som si ľahla doma do postele a tento zvláštny deň skončil . :) :): )
p.s.-Chodíte do wellnessov? kde sa Vám páči najviac? Boli ste už v Rajeckých v Aphrodite?



                                    Dee:*

1 komentár: