streda 18. februára 2015

Telový peeling

Ahojte . Dnes tu mám pre Vás recenziu na telový peeling značky nuspring.cz . 
Nebudem zdržiavať a poďme rovno na recenziu .

 Tento peeling som skúšala dosť dlhý čas. Prvé čo ma oslnilo na tomto peelingu , keď som ho otvorila bola vôňa. Je nádherná levanduľová . 

Ďalšia vec , ktorá ma oslnila je vec , ktorú som sa dočítala a to , že táto kozmetika nie je testovaná na zvieratách  a neobsahuje žiadne parabeny a minerálne oleje (výťažky z ropy).

Použitie je naozaj veľmi jednoduché na navlhčenú pleť nanesiete veľkú vrstvu peelingu a pomasírujete ho po tele a potom ho opláchnete vlažnou vodou . 

Môžem Vám povedať, že už po prvom použitý moja pleť bola úplne jemná  a moje telo voňalo skoro celý  deň po levanduli . Pravidelným používaním je Vaša pokožka hydratovaná  . Tento peeling podporuje regeneráciu koži , obsahuje veľa vitamínov a jemne odstraňuje odumreté kožné bunky. 

Jediné mínus , ktoré som si všimla na tomto peelingu je ťažšie zmývanie, ale nemyslím si , že je to nejaká extrémna chyba . 

Takže tento peeling Vám môžem určite len a len odporučiť . 

Nájdete ho TU!



Sisa :-)

5 komentárov:

  1. Já mám teď peeling od Saloos a je taky super :) Tady u toho se mi líbí ta fialová barva
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá hezky, ale já mám po většině peelingů podrážděnou pokožku :(

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je vážne kvalitný :) skvelá recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nikdy som peelingy nijako extra používala a kúpu poriadneho stále akosi odkladám :D Ale možno sa po ňom poobzerám :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý den, chtěli bychom Vám ještě jednou poděkovat za recenzi. Velmi nás potěšilo, že jste byla s produktem spokojena. Cílem peelingu je, že na vaší pokožce zůstane lehce mastný film a vy už tím pádem nemusíte používat tělové máslo nebo krém, vaše pokožka už bude dostatečně hydratovaná.

    Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký den.

    Tým NuSpring

    OdpovedaťOdstrániť