streda 7. januára 2015

Pictures .

Tak dnes som sa rozhodla ešte pre jeden článok okrem Giveaway. Dnes som veľa blúdila stránkou weheartit.com , tak som sa rozhodla Vám sem pridať pár fotiek a pár animácii. 
Pretože to je tak ňuňu . :3 


Pretože spomienky nezomierajú. 

Pretože Pretty litlle liars. ♥

Pretože tieto úžasné kučery o.O 

Pretože Macko Pú , ktorý mi pripomína mňa. :D 

Pretože k tomuto netreba slová . 

Pretože takto to vyzerá , keď namaľované plačeme. 

Pretože tieto slová .

Pretože ten výraz. 

Pretože tento obrázok stačí . :) 

Pretože najkrajšia veta. 

Pretože tie vlasy. 

Pretože znova PLL.  

Pretože ma neurob smutnou, neurob ma plakajúcou. 

Pretože ako byť Pandou . ♥

Pretože tento Gif. 

Pretože tieto úžasné šaty . 

Sisa :)

1 komentár:

  1. Ty překrásné vlasy blondýnečky :) k VS bod mistům snad nejde nic říct no a pandy <3
    :)) hezké obrázky
    PinkPomegranate

    OdpovedaťOdstrániť