utorok 13. januára 2015

Photo diary. (0.1)

Ahojte baby, ako sa máte? No ja dosť biedne , pretože nič nestíham  a som úplne vyčerpaná , preto dnes len random , ktorý som mala v pláne dať len na konci tohoto mesiaca so všetkými fotkami od začiatku januára, ale dávam to predčasne. Pretože nemám chuť nič ani fotiť ani nič . Veď ma určite chápete , ale sľubujem , že to bude trvať len pokiaľ si znova zvyknem na to vstávanie a pokiaľ bude po klasifikačnej. 

A ešte som chcela, že sa môžete tešiť na ďalšiu GA , tento krát trochu väčšiu. Minulú som už uzavrela a víťazke som sa už ozvala .  :) 

Tak poďme na to : 
Jahoda - pohoda večer ( v preklade papučkový večer ) / Kocúr /  :D :D / mňami - hami :D 

Prvý sneh u nás / o.O / Znova kocúr / a jedna spolupráca ako ukážka (tešte sa na recenzie) ! 



Toto ale zbožňujem / Pokusy o normálne fotky končia vždy taktom :D / Sneh :3 / a pred školou -_-



Sisa :-)


5 komentárov: