nedeľa, 28. decembra 2014

Soľ nad zlato

Ahojte :) Ako sa máte ? Ja sa mám dobre, no pokazil sa mi mobil , tak som celkom smutná , zajtra ho nesiem do opravy, tak snáď čoskoro  znova pôjde. Je mi ľúto hlavne tých fotiek v ňom, ktoré neboli uložené na pamäťovej karte :( Ale čo už moja chyba ako sa vraví. :) ..
V dnešnom článku Vám predstavím jeden e-shop s ktorým som mala možnosť spolupracovať .
Je to eshop solnadzlato.sk . Mala som možnosť vybrať si tri produkty z tejto stránky, musím povedať, že bolo to veľmi ťažké . Nakoniec som sa rozhodla pre značku Glory , ktorá je z mŕtveho mora. Túto kozmetiku mám už dlhšie doma, takže som mala možnosť ju už aj otestovať. Myslím, že na túto stránku sa určite musíte pozrieť, každý si príde na svoje. :)
Ale už poďme na produkty :) 


 Tu sú všetky tri produkty pokope . :)
 Ako prvý je tento bahenný šampón s obsahom bahna z mŕtveho more a vitamínu A a E.
Oficiálny popis na stránke je : Spevňuje vlasové korienky, účinný proti lupinám, psoriáze, ekzému a vypadávaniu vlasov.
Šampón som používala od začiatku ako ho mám. Prvé pozitívum je to , že má príjemnú vôňu . Vlasy mám po ňom jemné, a aj pevnejšie , vlasy mi padajú menej ako padali no myslím, že veľkú nápomoc pri tom má asi  aj maska na vlasy (o nej nižšie). Môžem z určitosťou povedať, že aj lupiny sa mi tak už nerobia ako kedysi pred tým. Takže tento šampón rozhodne áno . 
Cena je : 4,50€ . :)
Takže druhá vec je toto Bahno na vlasy .
Oficiálny popis : Vyživuje a spevňuje vlasové korienky. Posilňuje jemné vlasy, dodá pevný vzhľad jemným oslabeným vlasom. 

Toto bahno  či vlastne maska na vlasy mi naozaj pomáha. Síce som si myslela , že maska bude hustejšie, tak je dosť riedka ,ale to vôbec nevadí. Jediné jej mínus je tá vôňa, fakt mi nevonia ani kus , ale prebije to vôňa šampónu , takže to nie je ani tak mínus. Moje vlasy sú vážnejšie silnejšie ako som to písala vyššie. 

Cena : 5,90€ .


A poslednú vec , ktorú som si vybrala je táto Soľ z mŕtveho mora. 

Oficiálny popis Čistá prírodná soľ pochádzajúca z Mŕtveho mora.
Blahodárne účinky Mŕtveho mora sú známe už od staroveku. Zloženie Mŕtveho mora je jedinečné, minerály a stopové prvky sú zdrojom krásnej pokožky, blahodárne vplývajú pri látkovej výmene, pohybových a kožných ťažkostiach.

Túto soľ som zatiaľ ešte nepoužila, takže veľa k nej napísať neviem. 

Cena je : 2,75 € . 


Sisa 

6 komentárov:

  1. o tejto značke som nepočula a eshop určite kuknem :))


    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Znacku vubec neznam ale produkty ktere sis vybrala vypadaji zajimave :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá to super :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta maska ma zvláštní balení jako má tekuté mydlo Dove :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
    for you and your entire family.
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
    ******************

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá soľ vyzerá skutočne lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť