nedeľa 2. novembra 2014

RECENZIA : Pure skin- čistiace pásiky na nos

Čavte babule :) .. Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na tieto čistiace pásiky na nos od essence.
Tak poďme na to :)

 V tomto balení sú tri kusy týchto pásikov . Cena je myslím si , že 1,80€ . 
Čo sľubuje oficiálny popis ? 
Pásiky na nos rýchlo a dôkladne zbavujú póry na nose od čiernych bodiek a nadbytočného mazu.

No a aký mám názor na to ja ? 
Po odskúšaní týchto pásikov som bola naozaj prekvapená , koľko mám vlastne nečistôt na svojom nose . Už dlhší čas ma trápili čierne bodky (mám ich strašne veľa) , ktorých som sa nijako nevedela zbaviť . Ale po týchto pásikoch mám pocit, že ich mám naozaj menej ako som ich mala . Môj nos je aj na dotyk omnoho jemnejší ako bol. Myslím , že toto môžem odporučiť každému koho trápi tento problém , pretože sa to oplatí . Je to účinné a je to v podstate celkom lacné . Určite si ich kúpim znova.  

Jediné mínus asi dávam tej divnej vôni , nemôžem povedať, že mi to smrdelo , ale bolo to divné :D 


By Sisa :)

7 komentárov:

  1. Určitě tyto pásky vyzkouším, ale bohužel mám černé tečky i na tvářích.
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tip, taky jsem po nich koukala! Díky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto pásiky milujem,pomáhajú a po nalepení na nos majú fakt trošku divnú vôňu ale za tú cenu sa to aj tak oplatí www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. díky za tip, taky je vyzkouším :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť