streda 12. novembra 2014

Hello people... :)

Ahojte ,dnes by som Vám rada ukázala pár kúskov ktoré som si kúpila  a som veľmi rada,že som ich zohnala...v poslednej dobe som sa si uvedomila,že ja vlastne už ani skoro nechodím do obchodov len objednávam cez internet! Po pravde nič v tých naších obchodov neviem kúpiť ! Naposledy som si objednala od slečny na FB Beautiful fashion ...a musím ju pochváliť veci si objednávam len na dobierku a podla toho si hladám aj stránky s oblečením kde túto možnosť ponúkajú. Ak poznáte nejaké dobré obchody ,prosím napíšte mi do komentára budem veľmi vdačná ,aj ak sa so mnou podelíte o svoje skúsenosti s nákupom cez internet...

 - svetrík a srdiečková košielka :)
 -ja sama tomu nerozumiem ale mám aj pár kockovaných košiel! nejak som sa do nich zamilovala :)
 -moja malá zbierka malých kabeliek,tieto najčastejšie nosím v inom príspevku Vám ukážem zbierku tých vačších kabeliek :)
-a nakoniec moje nové nechty,dávate si robiť gélové nechty? ja si ich dávam robiť už asi rok a pol a poviem Vám neviem si predstaviť ako by som žila bez nich :D :D
                                    Dee:*

11 komentárov:

  1. Ahoj, vidím, že jste tady na blogu taky dvě, jako my s Hankou :) jinak, Dee, na té první fotce ta halenka i ta košile jsou super! asi začnu taky nakupovat přes internet :)

    fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Květinkový světřík je dokonalý, krásná psaníčka :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten prvý svetrík a srdiečková košieľka sú nádherné:D Aj kabelky. Ja mám listové kabelky asi len dve, no už som si dala záväzok, že si nejakú kúpim. Aj bude pekná, samozrejme :D

    Mrs.Dominica

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Svetrík aj košele vypadajú naozaj pekne :)
    Fíha, toľko kabelek? :O wow, ja mam jednu a s nou si veľa vystačím :)
    Gelové nechty nemôžem mať, lebo som gitaristka :) Čiže toto je pre mňa nemožné, ale ani mi to nevadí, z takýchto dlhých by som sa možno zbláznila :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. svetřík a košile je suprová :)) kdes je koupila? jinak gelovky mám taky a nevím jak bych žila bez nich :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne veci si si pokúpila :) Najviac sa mi páči tá srdiečková košeľa. Máš nádherné kabelky. Na každú udalosť jednu ;) Gélové nechty si nerobím.
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bílý svetřík se mi strašně moc líbí a nehtíky jsou luxusní! :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páči sa mi zbierka kabeliek. Nechty vyzerajú super, aj keď ja nie som na gélovky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jééj tie svetríky sú krásne :3 A o tých peňaženkách ani nehovorím :) Sú super!! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jééé ten svetřík je nádherný, myslím, že jsem ho viděla na sheinside.com v růžové barvě :) a ty psaníčka... paráda ;))

    OdpovedaťOdstrániť