štvrtok 6. novembra 2014

Urob si svoje tričko :)


Ahojte . Dnes Vám prinášam ešte jeden článok o Shirtinator.sk , kde si viete sami vyrobiť tričko . 
Tejto stránke som napísala o spolupráca , skúsila som šťastie ako sa vraví , pretože som si chcela dať nejaké tričko z tejto stránky urobiť. A oni súhlasili som z toho šťastná. Myslím, že s touto stránkou sa naozaj skvelo spolupracuje a už sa veľmi teším na svoje tričko . 
Na tejto stránke si viete sami vybrať alebo urobiť akú potlač na tričko chcete mať , môžete si dať urobiť aj tričko s fotkou . Tričko je veľmi ľahké si vyrobiť, zložitejšie je skôr si vybrať naozaj , čo tam chcete . Mala som jasnú predstavu a nakoniec som si aj tak vybrala niečo úplne iné :)


A ak ste zvedaví aké tričko som si dala urobiť , tak   určite sa naň budete môcť tešiť hneď ako mi príde. 
Čo vy a shirtinator , máte s ním nejaké skúsenosti ? :)



Zatiaľ tejto stránke veľmi pekne ďakujem :))

2 komentáre:

  1. Ja som tiež zvedavá na svoje tričko :) a stránka je fakt super!
    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem přemýšlela, že bych si navrhla nějaké své tričko :) Tak jsem pak zvědavá na to Tvé
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť